Dodatki za davčne blagajne
Kiosk za samostojno naročanje
Samopostrežni kioski (Self Service Kiosk) bistveno spremenijo način poslovanja v restavracijah – optimizirajo delovno silo in zagotovljeno povečajo promet. Stranke imajo boljši vizualni pregled nad celotno ponudbo ter več časa za odločitev, prav tako pa tudi lažje izberejo več artiklov.
Nekaj možnosti kioska za naročanje:
Konfiguracija zaledne pisarne za prilagoditev menija za povečanje prodaje
Večjezičnost menija
Integracija z zaslonom za kuhinjo in terminali za plačilo s kartico
Integracija s sistemi zvestobe
Povečajte promet s kioski za samostojno naročanje
Izkušnje globalnih verig so dokazale povečanje prodaje za do 20 % prek digitalnih aplikacij v primerjavi z naročili, ki jih zaposleni prevzamejo na blagajni.
- Povečanje povprečnega zneska računa – gostje imajo več časa, da si ogledajo celotno ponudbo, in imajo čas, da preverijo dodatke in pijače, ki jim jih natakar ali blagajnik ne bi imel časa omeniti.
- Skrajšan čas čakanja – brez čakanja v vrstah na blagajni
- Manj napak pri naročanju – gostje sami izvedejo svoja naročila z enostavnim načinom oddaje naročil in plačila
- Prihranek pri stroških dela – kiosk je vaš zaposleni, ki dela 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Stopite v stik z nami
Izkušnje naših uporabnikov s kioski
Z našimi strankami aktivno komuniciramo in vedno nam je pomembno, da slišimo njihove izkušnje z rešitvami, ki jih ponuja Monri, iz prve roke.
Koykan posluje v skladu z najvišjimi standardi – od svežine sestavin do okusnih in zdravih jedi ter najvišje ravninaših storitev za stranke. Uporabniška izkušnja nam je izjemno pomembna, zato smo uvedli Monrijeve kioske za naročanje hrane in pijače, prek katerih samo na naši lokaciji v Arena Centru v Zagrebu beležimo več kot 60 % vseh naročil. Hkrati je povprečni znesek, ki ga naše stranke porabijo prek kioskov, za 12 % višji v primerjavi z drugimi oblikami naročil, kar kaže na to, da so stranke bolj informirane in motivirane, ko naročajo preko kioska
S kioski za samostojno naročanje je osebje manj obremenjeno, zato gostje manj čakajo v vrsti. S kioski se je povečalo število prodanih pijač in dodatkov jedem, zato je pri takšnih naročilih višja tudi poraba. Natakarji v gneči nimajo časa, da bi ponudili vse, kar je v ponudbi, medtem ko gostje brskajo po kiosku pa imajo čas, da si ogledajo celotno ponudbo, ki je tako tudi bolj pregledna.